2018.11.22 17:12

Fontos! További fejlemények!

Na hát sziasztok! 

Hát már nagyon rég óta megy ez az oldal évek óta, de mostanra más nem igazán tudom , hogy mi lesz vele. 

Mivel az egyetemi élet számomra nem teljesen jön be. Nemtudom még eldönteni , hogy elkezdjem e kijátszani azt is. Megmondom őszintén ebben az új rendszerben sok minden van ami nem tetszik. Ezek között van ez az akciópontos dolog is. Nem igazán jön be ez nekem , hogy egy beszélgetes 2 Ap -ba kerül. Rengeteg akciópont elmegy , én meg már nem fogok a játékra költeni, mert pénz kidoásnak gondolom és teljesen felesleges. Én mindig is a csj-t kiakartam játszani. Ez meg is törént, és a magyar szerveren is meg fogom csinálni. Ezt meg majd már csak az idő fogja eldönteni, első sorban a gimis életet fogom kijátszani utána ami jön az majd jön. Mindenesetre , hogyha lesznek eventek az egyetemen akkorazokat ugyanugy megfogom csinálni és annak a képeit is ugyanúgy felfogom tölteni a galáriába.

Az oldallal kapcsolatban pedig ;

Elösször is az ilyen régi posztjaimat lehet , hogy lefogom törölni mert amikor azokat írtam kicsi voltam még és elég nagy hülyeségeket irtam oda stb stb :D Meg rengeteg helyesírási hiba volt benne. Az meg , hogy nincsen már több éve a játékról rendes leírás az oldalon ez így is marad. Mert arra már nincsen időm mint anno. Így is csak akkor tudok felnézni az oldalra általában , hogyha jön ki új epizód és feltöltöm a záróképeket. A  legelején egyébként nem így terveztem , hogy ilyen lesz ez az oldal. Rendes epizód leírásokat akartam végig , csak sajnos az idő az közben állt. így útólag meg mar az idő közben meg feleslegesnek tartottam azt h én az elejétől kezdve elkezdjem kíírni. Egyrészt azért találom feleslegesnek mert már rengeteg oldalon fent van, másrészt meg rengeteg akciópontba fájna az egész az elejétől. Sosem végeznék vele :D Azt is sajnálom , hogy valahogy sosem tudtam megoldani h legyen ilyen beszélgetős cucc. Ahol tudok segíteni másoknak ha írnak , meg ti is tudtok egymásnak segíteni , kérdezni stb. Sosem találtam rá megoldást.

Neharagudjatok ha ez az egész teljesen összeszedetlen. Meg lehet , hogy jó pár dolgot kihagytam , de remélem a lényegét értitek. Hogyha meg úgy adódik , hogy kijátszom az egyetemi életet akkor arról is értesíteni foglak titeket. Már aki még ezen az oldalon jár.

Köszönöm annak aki eddig követte az oldalt és szerette, és annak is aki továbbra is követni fogja az oldalt.

Puszi mindenkinek! <3

—————

Vissza